اورمیه پایتخت والیبال آسیا

اورمیه پایتخت والیبال آسیا
 

محل درج آگهی و تبلیغات
 
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 24 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط Kids Volleyball Urmia

کارشناس و مربی بین المللی والیبال کشور گفت: والیبال ایران به جایگاه خوبی در سطح دنیا رسیده و مطمئنا در رقابتهای لیگ جهانی حرفهایی برای گفتن دارد.

به گزارش پرتال هواداران والیبال اورمیه، یدالله کارگرپیشه در گفت و گو با ایرنا افزود: راهیابی به لیگ جهانی افتخار بزرگی است که امسال برای نخستین بار نصیب ایران شده و مطمئنم با این رویه به بازی های المپیک ۲۰۱۶ نیز راه می یابیم.

وی اظهار کرد: ما در گروه دوم این مسابقات با تیم هایی هم گروه هستیم که همگی جزو قدرتهای برتر والیبال دنیا هستند و برای مقابله با آنان کار سخت و دشواری در پیش داریم.

کارگرپیشه گفت: ما در دو دیدار خارج از خانه برابر روسیه و کوبا باید سرسختانه تلاش کنیم که البته مقابله با تیم قدرتمند روسیه که مدافع عنوان قهرمانی نیز هست بسیار حساس و مهم خواهد بود.

وی در خصوص دو دیدار خانگی برابر تیم های صربستان و آلمان افزود: سطح والیبال صربستان بسیار نزدیک به ایران است البته نمی گویم ما بالاتر از آنها هستیم ولی مطمئنم با تلاش زیاد و ایجاد هماهنگی های لازم می توانیم در برابر این تیم نتیجه قابل قبولی بگیریم.

کارگرپیشه ادامه داد: تیم آلمان نیز طی سالهای اخیر رشد قابل قبولی کرده و با جذب بازیکنان بلندقد و جوان قصد دارد با ترکیب خوبی وارد کوران مسابقات شود.

وی تکرار شگفتی سازی های ایران در جام جهانی ۲۰۱۲ ژاپن را دور از دسترس ندانسته و گفت: تیم ایران در لیگ جهانی به خصوص در دو دیدار خانگی می تواند نتایج قابل قبولی بگیرد.

وی افزود: البته حضور خولیو ولاسکو در کنار تیم ملی بزرگترین نقطه قوت تیم ایران در این مسابقات است چرا که این مربی بزرگ تجربیات ارزشمند و درخشانی در کارنامه دارد و نشستن وی بر روی نیکمت سرمربیگری تیم ملی ایران سنگینی و ابهت خاصی برای ما دارد.

کارگرپیشه حضور سعید معروف به عنوان سومین کاپیتان ارومیه ای در تیم ملی را افتخاری بزرگ برای آذربایجان غربی و شهر ارومیه عنوان کرد: معروف با رای قاطع بازیکنان ملی پوش به این مهم دست یافته و پیش از وی نیز من و ساسان خداپرست به عنوان کاپیتان در معیت تیم کشورمان نقش آفرینی کرده ایم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Pichak :.


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 25
بازدید کل : 27221
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • قالب میهن بلاگ
  • قالب وبلاگ